ИТ център на KBC получи сертификат за висока компетентност от доставчик на банков софтуер

Екипът на „KBC Time Centre“ е първият сертифициран за висока компетентност от „Теменос“ – един от водещите доставчици на банков софтуер. Сертификатът, който е резултат на обстоен и продължителен одит, беше връчен официално в офиса на KBC Global Services в София, съобщава ОББ, част от „КBC Груп“. 

Надя Владимирова-Христова, управител на „KBC Клон България“, откри церемонията по връчване на сертификата и приветства официалните гости на събитието – Петър Андронов, председател на Надзорните съвети на ОББ и „KBC Банк“ и главен изпълнителен директор за международните пазари на „KBC Груп“, Том Де Вите – генерален мениджър „Международни пазари“ в KBC, част от BEAT екипа на KBC, Джим Фицджералд, акаунт мениджър на „Теменос“ и др.   

„Гордея се със специалистите на „KBC Time Centre“. Без съмнение този сертификат е признание за високия им професионализъм и е резултат както на техните непрестанни усилия, така и на подкрепата и сътрудничеството, които получихме от екипа на „Теменос“. Благодарна съм и на клиентите, които ни подкрепят със своята лоялност и неизменно доверие“, каза Надя Владимирова-Христова по време на церемонията.

„KBC Time Centre“ е център за предоставяне на ИТ услуги на банките от „KBC Груп“ в Унгария (K&H), Словакия (ČSOB), Ирландия (KBC Bank Ireland) и България (ОББ) и официално започна своята дейност в София през 2019 г. Центърът осигурява работа на ИТ специалисти в България, които се занимават с внедряване, поддръжка, разработване и опериране на основната банкова система Т24 на „Теменос“. Създаването на центъра е в синхрон с търсенето на синергия между отделните държави, в които КВС развива дейност.